söndag 9 november 2008

Helg

Just vart och sjungit med kören. Börjar låta riktigt bra nu faktiskt. Har första spelningen (heter det så för en kör?) inplanerad nu. Om två veckor på Underjorden. Vi ska köra denna, och kanske denna. Den 22:e är det. Kom dit för fan.

Annars har det varit en fin helg. Var ute med jobbet i Fredags. Räkmacka på Heaven23 och sedan företagskortet i baren. Ojojoj. Jag klarade mig hyfsat undan medan de andra droppade av en efter en. Erik som höll ut längst fick jag hålla i håret på korsvägen och innan han satte sig på vagnen åt fel håll så bjöd han på ett riktigt guldkorn. Han lyckades hetsa ett par som satt och käkade korv på avenyn tillräckligt för att den ena skulle utbrista, ska jag kasta korven i ansiktet på dig eller?! Hans reaktion på detta är att ta ett steg närmare, sträcka fram ansiktet samt gapa och blunda. Genialiskt. Det resulterade också i den obetalbara synen när ens kompis får en korv med ketchup och senap splaschad mot sitt anlete.

Ganska roligt dagen efter då hans första kommentarnär han ringer är var det någon som kastade en korv i ansiktet på mig igår?. Klassiskt

Velolle

Inga kommentarer: